Slide background

ارائه سیستمهای تلفن گویا ، مرکز تماس و فکس سرور در مرکز تلفن های (تلفن سانترال) کامپیوتری با استفاده از پیشرفته ترین فن آوریهای ارتباطات تخصص ماست . با استفاده از فن آوری مرکز تلفن تحت شبکه های کامپیوتری و اینترنت (VoIP) دیگر نگران هزینه های تلفن دور کاری در سازمان خود نباشید. شرکت شبکه هزاره سوم افتخار دارد با بهره گیری از مجرب ترین و متعهد ترین کارشناسان فناوری اطلاعات و مخابرات، در سطح کشور نسبت به ارائه مشاوره، خدمات فنی و تجهیزات VoIP اقدام نماید و با تلاش روزافزون سعی برآن دارد تا بهترین خدمات و مطمئن ترین پشتیبانی را جهت استفاده کاربران خود فراهم آورد. جلب رضایت و خشنودی مشتری یکی از اهداف اساسی در شبکه هزاره سوم است.

در سیستمهای معمولی مراکز تلفن سانترال مانند پاناسونیک، خطوط داخلی به صورت محدود ارائه میگردند. به عنوان مثال ۳ خط شهری با ۸ خط داخلی یا ۶ خط شهری با ۱۶ خط داخلی عرضه میگردند. در اینگونه مراکز تلفن سانترال معمولا جهت افزایش قابلیت اتصال تعداد بیشتر خطوط داخلی، باید نسبت به خرید و نصب ماژولهای توسعه (در صورتی که سیستم قابل توسعه باشد!) با قیمتهای نسبتا قابل توجهی اقدام کرد. چنانچه سیستم مرکزی تلفن، قابلیت توسعه را نداشته باشد نیز تنها راه افزایش تعداد خطوط داخلی، تعویض کل دستگاه مرکزی تلفن با دستگاهی با ظرفیت بالاتر میباشد. در مراکز IP-PBX مبتنی بر فن آوری VoIP قابلیت تعریف تعداد بسیار زیاد (چندین هزار) خط داخلی، تقریبا بدون نیاز به پرداخت هزینه های اضافی و همچنین بدون نیاز به توسعه سخت افزاری در مرکز سیستم، ارائه میگردد.

از امکانات الستیکس میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
  • منشی تلفنی پند لایه (IVR)
  • تعریف منشی تلفنی چند زمانه برای ساعات مختلف کاری
  • صندوق صوتی برای کاربران
  • امکان استفاده از تلفن تصویری , مکالمه تصویری
  • تعداد نا محدود داخلی
  • محدود کردن تماس ها داخلی ها و گروه های کاری
  • راه اندازی اتاق کنفرانس
  • برقراری ترانک  بین الستیکس های مختلف
  • توزیع تماس های ورودی بین کاربران یک گروه کاری (صف تماس)
  • فکس سرور جهت دریافت و ارسال فکس
  • تعریف مدل های مختلف شماره گیری
  • شماره گیری بر اساس نام اشخاص
  • مدیریت ساده تحت وب
  • تعریف مدیران و کاربران با دسترسی های مختلف
  • زمان بندی های مختلف برای دریافت و هدایت تماس ها
  • تلفن داخلی تان را با خود به سفر ببرید!
  • ضبط و شنود مکالمات
  • امکان اتصال با موبایل و کامپیوتر
گزارش گیری های متنوع و آماری
  • گزارش مجموع تماس های ورودی و خروجی در مرکزتماس
  • طول مدت و میانگین هر مکالمه در مرکزتماس
  • مدت زمان کل مکالمات و میانگین مدت انتظار  تماس گیرندگان با مرکزتماس
  • تعداد تماسهای گرفته شده به وسیله هر اپراتور  از مرکزتماس
  • تعداد تماس های قطع شده و دلایل قطع ارتباط آن با مرکزتماس
  • کل زمان ،میانگین و حد اقل و حد اکثر زمان قبل از قطع تماس
  • میانگین، حداکثر و حداقل موقعیت در صف  در زمان قطع ارتباط
  • جزئیات تماس های بی پاسخ در مرکزتماس
  • گزارش ها ی گرافیکی و نموداری از مرکزتماس
  • مونیتورینگ کل سیستم برای مجموعه مرکزتماس

و ده ها امکان پیشرفته دیگر که فقط در مدرن ترین سیستمهای تلفن سانترال قابل مشاهده میباشند