در آموزش قبلی درباره نحوه تنظیمات Elastix 4 جهت استفاده از سیپ ترانک مخابرات   صحبت نمودیم.  حتما تا به حال مشاهده کرده اید که بعضی از سازمان هایی که از SIP Trunk مخابرات استفاده نموده اند این امکان را دارند که با گرفتن ۵ شماره اول یکسان و سپس سه شماره بعدی به عنوان داخلی […]

ادامه مطلب

با توجه به فراگیر شدن تلفن های پنج رقمی سیپ ترانک مخابرات ،  تصمیم گرفتیم که آموزشی را درباره نحوه راه اندازی و تنظیمات آن در وب سایت تک تیک قرار دهیم. همان طور که می دانید با تکمیل ظرفیت ارتباطات E1 و فراهم شدن بستر امکان ارائه سرویس های Packet Trunk ، اکنون می […]

ادامه مطلب

در سازمان های بسیاری پیش می آید که نیاز است دستگاه تلفن SIP بعضی از کارمندان نبایستی به یک Outbound Route خاص دسترسی داشته باشد. می دانیم که Outbound Route ها برای مسیریابی به هر Trunk ساخته می شوند و در آن ها Dial Plan هر مسیر مشخص می گردد. به این منظور در Elastix […]

ادامه مطلب

کاربرد اولویت صف (Queue Priority) چیست؟ اولویت صف شما اجازه می دهد اولویت تماس گیرنده را در یک صف تنظیم کنید. به طور پیش‌فرض، اولویت تماس گیرنده به ۰ تنظیم می شود. تنظیم اولویت بالاتر، تماس گیرنده را پیش از دیگر تماس گیرندگان در صف قرار می دهد. این امکان را به شما می دهد برای […]

ادامه مطلب

کاربرد صف انتظار (Queue) فرض کنید شما یک واحد فروش دارید که ۵ کارمند هم مسئول جواب به تلفن ها میباشند و همه مسئولین فروش در حال گفتگو با مشتریان هستند و حالا اگر چند مشتری جدید تماس بگیرند هیچ تلفن (Agent) وجود ندارد که پاسخگو باشد، اما با استفاده از قابلیت Queue می توانید کاری […]

ادامه مطلب

قابلیت Follow Me در Elastix و Issabel این امکان را می دهد که اگر شخصی با داخلی شما تماس بگیرد چه اتفاق هایی بیفتد. به طور مثال شما دارای ۲ تلفن می باشید یکی رومیزی دیگری بی سیم حالا و میخواهید هر زمان با داخلی تلفن رومیزی شما تماسی برقرار شد به تلفن بی سیم […]

ادامه مطلب